20 Mart 2010 Cumartesi

Superonline'ı Nereye Şikayet Edebilirim?

Ben konu ile ilgili ne yapılabilir diye danışmak için tüketiciler birliğine danıştım.
http://www.tuketiciler.org/

Aldığım mesaj aşağıdaki gibidir.

Sayın ( ben ), sözleşmelerdeki haksız şartlar tüketiciyi bağlamaz. Firmanın tek yanlı bu uygulaması hukuka aykırıdır. Hakkınızı aramak için;
İkamet ettiğiniz kaymakamlıktaki Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti’ne bir dilekçe ile başvuruda bulunabilirsiniz. Dilekçe örnekleri sitemizde mevcuttur. 2010 yılı için, 938,75 TL’ sına kadar İlçe Hakem Heyeti kararları bağlayıcı olup, mahkeme ilamı niteliğinde ve icra kabiliyetini haizdir. Hakem Heyeti kararını doğru bulmayan taraf 15 gün zarfında Tüketici Mahkemesi’ne itirazda bulunabilir. Başvuru dilekçesine, mal veya hizmetle ilgili fatura, sözleşme, ödeme belgesi, servis fişi, garanti belgesi, yazışmalar, (varsa) vd. belgeler eklenir. Bu müracaatlar ücretsiz olup, sadece Tüketici Mahkemesinde dava kaybedildiği takdirde; mahkeme masrafı ve karşı tarafa avukat ücreti ödenmesi söz konusu olabilir.

Ayrıca firmanın bu uygulamasını Reklam Kurulu’na ve Bilgi Teknolojileri ve İletişi Kurumu’na da yazılı olarak şikayet etmelisiniz.

İadeli taahhütlü bir mektup, teyit belgeli faks, vd. yollarla satıcıya “ihtarname” göndererek, yasal yollara başvuracağınızı belirttikten sonra, alacağınız cevaba göre yukarıdaki mercilere başvurmalısınız.

Derneğimizin Sorumluluğu:

Not: Başvuru merkezimiz tarafından yukarıda verilen bilgiler tavsiye niteliğindedir. Her hangi bir yargı niteliğinde olmadığı ve yetkili makamların bu konudaki kararlarında bir standart bulunmadığı için farklı sonuçlar alınması durumunda derneğimizin sorumluluğu bulunmamaktadır.

Dernek çalışmalarımıza katkı için;

Faaliyetimiz ve girişimlerimiz hakkında bilgilendirilmeyi arzu ediyorsanız şayet, sikayet@tuketiciler.org ve bilgi@tuketiciler.org adreslerine bu talebinizi bildirmenizi öneriyoruz.

Üye olmak istiyorsanız: http://www.tuketiciler.org/?com=member.form

Bağışta bulunmak istiyorsanız: 212.524 82 82 veya tuketici@tuketiciler.org

Saygılarımızla,

Aydın Ağaoğlu

Tüketiciler Birliği

Başvuru Merkezi

aydin@tuketiciler.org

Sevgiler….

Bu arada Reklam kurulu şikayet adresi : http://rok.org.tr/basvuru.asp

Devamı: http://mesaj.pclabs.com.tr/80442/superonlineda-musterilerini-fup-kazigi/#ixzz0iirTZ0C5

ALINTIDIR

44 yorum:

  1. TURKCELL SUPERONLINE nın Hediye Tuzağına Sakın düşmeyin....!
    24 ay taahhütlü 55 TL ye Fiber internet sözleşmesi yaptım,ancak taşınmam sebebiyle geriye kalan 9 aylık süremi fiber olmadığı için yalın internet talebinde bulundum fakat 24 ay yeni taahhüt ile aylık 74 TL ödemem gerekiyormuş,
    -neden bu fark 55 yerine 74 TL
    -neden 24 ay yeni taahhüt zorunluğu
    uyanıklar bana sözde D-SMART hediye etmişlerdi 3 ay kullandıktan sonra iade etmiştim,ancak bu hediyenin bile bedelini 505 TL olarak istiyorlar bin bir hileli yöntemlerle müşteriyi aldatmada ustadırlar
    hiç bir tekliflerini kabul etmedim ABONELİK İPTAL FAXI gönderdim
    Devletimin yasaları vatandaşlarını bu işkencelerden korumaya yetmelidir.
    "Kenar-ı Dicle'de bir kurt aşırsa bir koyunu, Gelir de adl-i İlahi sorar Ömer'den onu"

    YanıtlaSil
  2. Iki datura odmedik diye 25 lira acma kapama parasi odedik. Neye dayanarak istiyor bu parayi superonline gelip bir hizmet yapmiyor tusa basiyor oturdugu yerden , haram olsun

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar süper mis evet süper milletin bin bir hileyle parasını resmen çalıyorlar bunlarin hepsi de aynı se

    YanıtlaSil
  4. bizim intarnet hızımızı 59.90 tl yaptılar ve intarnet hızım suanda 5.0 ne kadar yüksek demi hic memun değiliz ve gerekilen yetkililerin gerekeni yapmasını arzu ederiz

    YanıtlaSil
  5. 1 haftadır telefon açıyorum telefonla modem de sorun olduğu için İnterneti kullanamadigim için hiç kimseden olumlu veya olumsuz cvp alamadım bunları mahkemeye vericem aldigi kazandığı paralar bunlara haram zıkkım olsun analarindan çıksın inş resmen insanları soyuyolar en gerekli bilimlere kadar baş vurucam hepsi kahpe evlatları bunlarin ne yazsam yanında az kalır allah inş bunların hepsini sürüm sürüm süründürür

    YanıtlaSil
  6. 1 haftadır telefon açıyorum telefonla modem de sorun olduğu için İnterneti kullanamadigim için hiç kimseden olumlu veya olumsuz cvp alamadım bunları mahkemeye vericem aldigi kazandığı paralar bunlara haram zıkkım olsun analarindan çıksın inş resmen insanları soyuyolar en gerekli bilimlere kadar baş vurucam hepsi kahpe evlatları bunlarin ne yazsam yanında az kalır allah inş bunların hepsini sürüm sürüm süründürür

    YanıtlaSil
  7. kasım ayının birinden itibaren İnternet yok denilecek kadar yavaştı. nedenini sordum cevap yok başbakan biz İnternet engelledik açıklaması yaptı kasım ayının beşinde 50 gb olan akk bittiğini mesajı geldi ve hiç kullanmadığımız İnternet akk kotası bitti denilerek hızımın 3 gb altına düşürdüler bu superonline yöneticilerinin tek taraflı müşteriyi mağdur etme politikasıdır. İnternet ime dokunmasınlar. bir daha aynı sorunu yaşarsan bunu doğrudan ceza ödemeden sözleşme fesih hakkım olarak kullanacağımı bildiririm....

    YanıtlaSil
  8. Banada ttnetimi türkcele taşırsam ev internet yarısını ödeyeceğim söylendi cayma bedelinide karşılıycaklardı modem bağlandıktan sonra ttnetimi iptal edersem ceza ödemessin dediler ev telefonumu iptal ettiler söyledikleri yalan çıktı arıyosun muhattap yok iki bir hafta uğraştım iptal için 253 tl fatura göndermişler adiler tüketici haklarına başvurdum dolandırım diye

    YanıtlaSil
  9. ya bunlar bildiğn hırsız ya bir buçuk aydır telefonum çalışmıyo geldi geliyo diye kandırıyorlar ne diyim ALLAH a havale ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden dolandırıcılık paravan şirketlerle yapılıyordu şimdi vergi rekormeni şirketlerle gözünüzün içine baka baka yapılıyor devletde ses çıkarmıyor ve vatandaşlarını malesef korumaktan aciz
      tavsiyem süperonline a hiç bulaşmayın

      Sil
    2. Benin’de dolandırdılar şerefsizler.Müşteri hizmetleri adı altında müşteriyi tuzağınızdır düşürüp dolandırıyorla,devletime sesleniyorum burdan lütfen bu dolandırıcılığın önüne geçin

      Sil
  10. Bitane faturayı ödemedim gecikmiş diye interneti kapatma da neyin nesi acaba sanki kaçıyoruz bütün faturaları gelmesini bekliyoruz tabiki sürekli kopuklu oluyor internette 100 defa aradi hep aynı şeyi yaşıyoruz ona çare bulmak yerine bi faturayı geciktirdim diye kapatın interneti bravo size

    YanıtlaSil
  11. Hakki kalender superonlanydan internet arizaolustu dort bes defa ariza kayiti actirmama ragmen bir sonuc alinmadi ayrica ınsanları canından bezdirmek adet olmus sadece anlatiyorlar soru çözmek yok yani kisaca müşteriyi abonelikten sogutmak icin her sey var sorun çözmek yok

    YanıtlaSil
  12. HİKMET TURAN BENİ SÜPERMAKS DİYE BİR PAKETE GEÇMEM İÇİN ISRAR ETTİLER GELDİLER MODEM UYUMLU OLMADIĞI İÇİN GERİ GİTTİLER.VE BUNUN İPTALİNİ TAM BİR AYDIR SAĞLAYAMADILAR..BİR AY İÇİNDE TAM 47 KERE ARADIM BUNLARI VE YETKİLİ ŞİKAYET EDECEK ADAM AKILLI BİR MUHATTAB BULAMADIM

    YanıtlaSil
  13. 3 ay olcak 10 gun sonra hala internet yok sokagin koptudu butun komsular bagladilar biz hala.internetsiziz Allah .belani versin turcell superonline

    YanıtlaSil
  14. Ayne onlarin allah belasini versin

    YanıtlaSil
  15. Bende baglatdim 4 gunden beri hala acilacak karsimda muhatap bulamiyorum serefsizler

    YanıtlaSil
  16. Siz bir musteriyi memnun edemiyorsaniz kapatın gidin sizinle 3 aydir yasadiqim sorunu gerek sözlü gerek yazili dile getirdim ne cvp alamabildim ne donus secimde parti de oy toplamak icin verilen vaadler qibi vaadler verdiniz ama gerçekten vasat ve amatör bir sistemle karsi karsiya geldim gerek çalışanlarınız gerek sunulan hizmet 3 aydır magdurum hakkimi helal etmiyorum ve hukkuk olunca care ariycam superonline pismanliktir

    YanıtlaSil
  17. Arkadaslar musteri temsilcisine baglaniyorum odedigim fatura ödenmemiş gösteriyor bunlarda ve ekran fotosu yapıp bunlara yolladim ve daha acmiyorlar bunu kime şikayet edebilirim cimer hariç bilgisi olan

    YanıtlaSil
  18. Alt yapı problemini yapmıyorlar kullanıcının yapması gerektiğini söylüyorlar 10 gündür internet yok elektrikçi getirip kendiniz yaptıracaksınız diyorlar apartmana gelen hatta sorun var bunu da kepçe getirtip siz yapacaksınız biz sadece internet veririz diyorlar gerisi bizi alakadar etmez diyorlar müşteri hizmetleri dalga geçer gibi konuşuyor kime şikayet edeceğiz bilemedim yol yakınken iptal ettirin üyeliklerinizi kanmayın böyle kurumlara taahhüt bittiği dakika hemen turk Telekom a geçiş yapacağım adi insan bunlar

    YanıtlaSil
  19. Çok çok teşekkür ediyorum bilgilendirmeniz için. Maille faxla telefonla bir türlü iptal ettiremediğim aboneliğimi sizin yönlendirmeniz ile Bilgi Teknolojileri ve İletişi Kurumu’na da yazılı olarak şikayet ettim ve ertesi günü arayıp BTİK ya şikayet etmişsiniz, iptal işlemini başlatıyoruz dediler.

    YanıtlaSil
  20. Kac yildir superonline kullanicisiyiz ama sonunda bizde ayrilacagiz.movimeks turk diye bi kanal var hep ayni diziler ayni filimler hele leyla ile mecnun gibi sacma bi diziden asla vazgecmiyo bu superonline.yeni filimler istiyoruz vizyondan kalkarkalkmaz koysaniza sonucta para ödüyoruz. Ariyoruz ulasilmiyo temsilciye nedense.dikkate alirsaniz seviniriz

    YanıtlaSil
  21. Ayrıca en kısa yoldan hakkımı nasıl arıyacam

    YanıtlaSil
  22. Benimde kontratım bittiği halde mail. Faks, sözlü iptalini onaylıyorum diyerek tüm yaptığım beyanlarımı kabul etmiyor. Oyalayarak, gün geçiştirerek tüketiciyi mağduriyet ilkesi edinmişler. Mesaj geldi. İnternetinizi kullanıma açtık diyerek şimdide ayrı fatura işletme çabaları.. Yarın tüketici haklarına şikayete gidiyorum. Aman bu firmadan uzak durun. Turkcell ve supreQnlan

    YanıtlaSil
  23. Superonline kesinlikle geçmeyin müşteriyi mağdur ediyorlar dedikleri sözleri tutuyorlar maddi ve manevi zarardayim

    YanıtlaSil
  24. yapmadan gidiyor benden 100 tl fatura parasini aliyor islerine geldigi zaman faturamin hakkini daha alamadim böyle internet mi olur kapama ücreti koyup benden 200 tl ye yakın para almasini biliyorlar işlerine geldimi ama arizaya bakmiyorlar bundan dolayi şikayetciyim üst merceklere dileyimi arz ederim

    YanıtlaSil
  25. aynen benimde 31 ocak odediğim faturamı bugün hala açmıyorlar 5 gündür kullanmadığım internete para ödüyorum

    YanıtlaSil
  26. İnterneti taşıdım eski adresimde fiber kullanıyordum yeni adresimde alt yapı olmadığı için aidesele geçiş yapın dediler yaptık 7 iş gününde geçişiniz sağlanacaz dediler 23 gün sonra bağladılar bu süre içinde onlardan kaynaklı internet kullanmama rağmen fatura çıkardılar bana.Ayrıca eski tahattütünüz devam edecek yeni tahattüt yapılmıcak dediler yeni tahattüt yaptılar.herşey dahil yeni paketiniz 105₺ olacak dediler iki aydır 133₺ fatura geliyor.Nie bu şekilde geliyor diye müşteri hizmetlerini arıyorum sürekli talep oluşturuyoruz size dönüş yapacaz diyip duruyorlar.Bide konuşmalara kayıt altında diyorlar dinleyin bana ne demişsiniz işlerine gelmiyor.Resmen dolandırıyorlar insanları

    YanıtlaSil
  27. Bende taşıma yaptım ama cayma bedeli biz karşılarız dediler karşı tarafın iptalını bız yaparız dedıler ksşatmamışlar her ıkı tarafa fatura ödüyorum arıyorum 2aydır çözüm birimınde deyip duruyorlar ben hakkımı nasıl ararım bilgi lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım Süper online müşteri numaranı t.c nüfus cüzdan fotokopini süper online müdürlüğüne beni dolandırdılar internetini kapatmak istiyorum 08505026149 fax at kapat kurtul cihazlarında modemi aras kargoyla 1730344311547ye gönder ondan sonra yitirdiğim makmuzlarla tüketici hakem heyetine şikayet et

      Sil
  28. sözleşmem 2018 yılında Eylül ayında bitti fakat faks mail ve sözlü olarak sözleşmenin yenilenmesini istemedim günde 100 kez aradım ve ilettim 2019 Mart ayındayız hala gecikme faizi vs mesaj geliyor. Biz kullandık pişman olduk bundan sonra abonelik alacak olanlar kesinlikle Turkcell superonline kullanmayın.

    YanıtlaSil
  29. Şerefsizlik bu yapılanlar dolandırıcılar insanları kandırıyorlar

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar ben ttnet kullanicisiyim benim eşim aramışlar türk telekomun alt yapısını kullanıyoruz devlet el koydu faturanız yüksek gelecek diye süper on-line geçin diye kandırmışlar şu anda 2tane fatura ödüyorum bunlar sahtekar dolandırıcı kimse süper online almasın pişman olur hakem heyetine şikayette bulundum şuan kapattım 250tl ücret çıkardılar 7günlük kapatma cezası

    YanıtlaSil
  31. Süper online artık para tuzağı olmuş dikkat edin arkadaşlar bizim ağzımız yandı sizlerin yanmasın herkes paylaşsın nekadar dolandırıcı olduklarını herkes duysun

    YanıtlaSil
  32. Süper online dikkat insanları dolandırıyorlar !!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende alt yapısı olmadigiiçin superonline taşındığı yere mağduriyet yaşadım bana 1880 fatura çıkardılar Modem istediler yoladim hala yok diyolar lütfen devletime sesleniyorum el atsınlar superonline miletii kanxiryolar yazıklar olsun

      Sil
  33. Süperonline sahte imzayla işlem yapıyor

    YanıtlaSil
  34. Süperonline çalışanlarına yalan öğretmişler tüm abonelrine yalan konuşuyorlar

    YanıtlaSil
  35. Dolandırmadıkları abone kalmamıştır

    YanıtlaSil
  36. turkcell insanların hakkını yiyiyor bende bayiyim ve görüyorum herşeyi onların bildiği herşeyi bende biliyorum dolandırılıcıktan hiçbir farkı yok bimsell bile turkcellde daha şerefli onurlu tukcell son zamanlarda insanların hakkını çok fazlasıyla yedi ben bir bayiyim beni bile dolandırdı

    YanıtlaSil
  37. 15.08.2019 tarinde superonline tahattüm doluyordu %25 artış yaptıkları için ve kesintileri olduğu için fesih istedim.Aman allahım benden mail yoluyla veya fax yoluyla fesih dilekçesi ve kimlik arkalı önlü başvuru istediler.Hangi devirde yaşıyoruz onu geçtim,mail yoluyla gönderdiklerimden hiçbirine ulaşamıyorlarmış inanın çekiyorum maili arıyorum superonlain î derken 2 gündür uğraşıyorum 7/2430 sefer mail göndermişim,hala ellerine geçmemiş.Bu şikayetimi paylaşmam gerektiğine karar verdim birde telefona çıkanlarda yalancı olmuş,birde beni suçluyorlar evrakları gönderemiyormuşum. kimi 10 dk.elimize ulaşır kimide 24 saatten sonra havuca düşer sonra onlar görürmüş falan filan lanet olsun,haram ediyorum.AMAN UZAK DURUN süperonline internet ve tv plus'den.

    YanıtlaSil
  38. Bende 1 seneyi gecti superonline klaniyorum hic memnun degilim kopmalar oluyor ariyorum yok reset atiyorlar ben yardim istiyorum muhattab alacagim kimse yok bende hakkimi arayacam kullanamadim seye neden para odeyim yoldan toplanmiyor bu para hukuki yollardan hakkimi ararim

    YanıtlaSil
  39. Geri zekalı sistemleri var güvenlik sorusunu geçemediniz diyor sanki FBI a ajan alıyor gavat paramla işlem yapıyorum güvenlik sorusunu geçemediniz diyor sanki o bana aylık para veriyor haram olsun verdiğim para

    YanıtlaSil
  40. Süperonline resmen dolandırıcı olmuş haksız kazanç peşindeler haraç yiyorlar adeta benim sözleşmem bitti yenilemedim ama onlar kendi kafalarına göre yenilenip durmadan fatura gönderiyorlar bu nasıl terbiyessizlektir bir sürü insan bu konuda mağdur devlet yetkilileri buna bir çözüm bulsunlar bu rezillik böyle resmen haraç istiyorlar ve bunu türkcell gibi bir kurum yapıyor ve hiç utanmıyorlar. Bilgi teknolojileri ve iletişim kurumuna şikayet edicem ayrıca tüketici haklarınıda şikayet edicem.

    YanıtlaSil