20 Mart 2010 Cumartesi

Şikayet Örneği ve Yeri

http://www.tk.gov.tr/Tuketici/Sikayetler_ve_Oneriler/sikayet22.htm



Superonline’ın KANUNİ yoldan RESMİ olarak suçlanıp hakkımızın aranabileceği en uygun yer burasıdır. Eğer yüzlerce – binlerce mail giderse işin üzerine ciddi eğilecek yegane SORUMLU kurum burasıdır !!!!!

Lütfen ÜŞENMEYİNİZ, sadece linke tıklayıp 2 dakikanızı arayıp resmi makamları bu kanunsuzluktan haberdar ediniz ki, onlar da gerekeni yapabilsin. Bu tepki çok önemli ve gerekli. Yoksa yıllarca sadece forumda tartışırsak hiç bir faydası olmaz



Devamı: http://mesaj.pclabs.com.tr/80442/superonlineda-musterilerini-fup-kazigi/#ixzz0iixxyE8Q

Örnek;

Öncelikle, devletime bizim hakkımızı fütursuzca gaspedenlere karşı kendimizi savunma fırsatı sunduğu bu makam için teşekkür ediyorum.

Superonline Fiber internet abonesiyim. Diğer onbinlerce internet kullanıcısı gibi, ben de Süperonline Firmasına, daha önce anlaşma yaptığım bir firmadan cayma bedeli ödeyerek, kapıma kadar gönderdikleri satış elemanları aracılığı ile abone oldum.

Abonelik şartları (isterseniz sözleşmenin dijital bir kopyasını derhal gönderebilirim) açık ve seçik olarak belirtildiği üzere : 1 yıl boyunca LİMİTSİZ – 10mb/ps internet kullanmayı taahüt etmem durumunda, istedikleri ücreti (49 YTL/ay) vermem karşılığında bu hizmeti bana sağlayacakları şeklinde özetlenebilir. TV’ler ve diğer basın yayın organları, tüm internet kaynakları ve kendi dağıttıkları broşürler ve de en önemlisi benimle karşılıklı imzaladıkları abonelik sözleşmemde yukarıda özetlediğim şart açık seçik belirtilmiştir.
Ancak, Süperonline Firması, bu ay yaptığı bir duyuru ile, 15-Nisan-2010 tarihi itibari ile, TEK TARAFLI OLARAK, tüm limitsiz kullanıcılara sahip olduğumuz hat potansiyeli yanında komik sayılabilecek miktarda KOTA getirdiğini açıklamıştır. (Benim durumumda 10mb/ps bağlantı için aylık 50GB kota).
Durumun böyle olacağını bilse idim, asla eski firmamdan vazgeçmez ve bu şartlarda kullanmak zorunda bırakılacağım bir sözleşmeye imza atmazdım ancak firma devlet kanunları ve tüketici haklarını hiçe sayarak benim ve daha onbinlerce abonesinin hakkını GASPETMİŞTİR.
Sizden ricam, bir hukuk devleti olan ülkemizde gerçekten hukuk kuralları içerisinde yaşadığımızı bu firmaya göstererek, devletimizin otoritesini hiçe sayarak vatandaşlarının hakkını gaspeden bu kuruluşun cezalandırılması ve benim sözleşmem gereği sahip olduğum haklarımın devletim tarafından bu fırsatçılara karşı korunmasıdır.
Bilgi teknolojileri ve İletişim Kurumunun elindeki yetki ve otoritesini, bu gücün kaynağı olan devletin vatandaşları için en iyi şekilde kullanmak için kurulduğundan hiçbir şüphem olmadığı gibi, bu dolandırıcılığa müsade edebilmesini tahayyül dahi edememekteyim.
Yukarıda belirttiğim telefonum ve mail adresim aracılığı ile ulaşılarak bu işin ardına düşmeyi dört gözle bekliyorum. Sizlere de düştüğümüz bu durumda bize muhattap olduğunuz için teşekkür ediyorum. İyi günler dilerim.

Devamı: http://mesaj.pclabs.com.tr/80442/superonlineda-musterilerini-fup-kazigi/#ixzz0iiyRJLkv

ALINTIDIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder